Apabila semua orang telah memberikan maklumbalas atau jawapan diterima telah cukup untuk membuat pilihan, anda boleh tetapkan tarikh akhir dan lokasi.
Quando tutti quanti avranno risposto o ci saranno abbastanza risposte per effettuare una scelta, lei potrà fissare data e luogo finali.
Ubah temujanji anda dengan menyeret, menyalin dan menampal pada layar. Bersihkan jadual yang sibuk dengan memberikan kod warna yang berbeza untuk pelbagai temujanji dan acara. Fungsi peringatan versatil ini akan memastikan anda akan sentiasa ingat jadual acara anda. Jumlah minggu yang boleh disuaikan atau fungsi ulang dan banyak fungsi lain lagi yang sesuai dengan keperluan peribadi anda.
Questa app offre la possibilità di spostare gli appuntamenti semplicemente trascinandoli, copiandoli e incollandoli. È possibile ordinare un’agenda fitta di impegni assegnando un colore diverso ad ogni appuntamento o evento. Le eccezionali funzioni di promemoria assicurano di tenere sempre traccia degli eventi. La personalizzazione della numerazione delle settimane o delle opzioni di ripetizione e molte altre funzioni sono adatte a soddisfare le esigenze personali dell’utente.
Berkongsi
Condividi
Aplikasi {0}
App {0}
Butang {0} memberikan akses kepada pelbagai macam tindakan yang disesuaikan pengguna untuk melakukan sesuatu pada acara. Menu pintar {1} ini menyembunyikan perkakasan yang tidak berkenaan secara automatik.
Il tasto {0} ti dà l’accesso ad un’ampia varietà di azioni personalizzabili dall’utente per fare qualcosa su un evento. Questo menu intelligente nasconde automaticamente gli {1} non applicabili.
Ciri {0} yang unik: editan kelompok beberapa acara sekaliarung. Cuma sentuh skrin pada {1}, pilih acara yang awak nak tukar dan pindah semuanya sekaliarung dengan cara seret & lepas.
Una feature unica di {0}: modifica in gruppo più eventi per volta. Tocca semplicemente {1}, seleziona gli eventi che vuoi cambiare e spostali tutti insieme utilizzando il trascina e rilascia.
Ciri {0} yang unik: pengeditan kelompok beberapa acara sekaligus. Hanya sentuh skrin pada {1}, pilih acara yang anda ingin tukar dan pindahkan semua sekaligus dengan tindakan seret & lepas.
Una feature unica di {0}: modifica in gruppo più eventi per volta. Tocchi semplicemente {1}, selezioni gli eventi che vuole cambiare e spostarli tutti insieme utilizzando il trascina e rilascia.
Menu {0} Boleh Dikonfigurasi
Menu {0} Configurabile
Penggera tersuai
Allarmi personalizzati
{0} membolehkan penetapan penggera jauh lebih fleksibel daripada aplikasi kalendar biasa. 3 hari sebelum, 4.5 jam sebelum, 2 hari, 3 jam dan 2 minit sebelum: semuanya boleh. Anda juga boleh menetapkan penggera pada tarikh dan masa yang tepat, dan bukannya pada kekerapan relatif.
{0} ti consente di impostare allarmi più flessibili rispetto alle altre app di calendari. 3 giorni prima, 4.5 ore prima, 2 giorni, 3 ore e 2 minuti prima: è tutto possibile. È possibile anche impostare allarmi sulle date e sugli orari esatti invece che su orari relativi.
Butiran-butiran interaktif
Dettagli interattivi
Nota-nota satu-satu acara akan dipaparkan dalam HTML kalau perlu. Kalau awak ada mana-mana lokasi disetkan untuk sesuatu acara, cuma sentuh skrin pada lokasi dan awak akan dibawa ke Peta atau aplikasi navigasi kesukaan awak.
Le note di un evento verranno mostrate in HTML se richiesto. Se hai una posizione impostata per un evento, tocca semplicemente la posizione e verrai reindirizzato a Maps o alla tua app di navigazione preferita.
Nota-nota sesuatu acara akan dipaparkan dalam HTML jika perlu. Jika anda mempunyai sesuatu lokasi ditetapkan untuksesuatu acara, hanya sentuh skrin pada lokasi dan anda akan dibawa ke Peta atau aplikasi navigasi kegemaran anda.
Le note di un evento verranno mostrate in HTML se richiesto. Se ha una posizione impostata per un evento, tocca semplicemente la posizione e verrà reindirizzato a Maps o alla sua app di navigazione preferita.
Emoji
Emoji
Mengkategorikan acara dan kalendar dengan emoji. Setiap acara boleh mempunyai emoji khas yang memberikan gambaran mengenainya. Acara perlawanan bola sepak boleh mempunyai emoji bola, keraian belon, gelas untuk minuman.
Categorizza gli eventi e i calendari con emoji. Ogni evento può avere un emoji speciale che ne indica il tipo. Gli eventi calcistici possono avere l'emoji con pallone, le feste con un palloncino, un bicchiere per le bevute.
Aplikasi {0} boleh digunakan untuk berkongsi acara akan datang dan yang baru sahaja dilihat, dengan mudah dengan individu atau kumpulan tanpa meninggalkan {0}.
L'app {0} può essere utilizzata per condividere gli eventi imminenti e guardati di recente in modo facile con individui o gruppo senza uscire da {0}.
Peringatan
Promemoria
Paparan dan widget yang senang guna akan tolong awak selesaikan kerja.
Widget e interfacce facili da usare che ti aiutano a organizzare tutto.
Sejak {0}
Poiché {0}
Paparan dan widget yang mudah digunakan akan memudahkan anda menyelesaikan kerja.
Widget e interfacce facili da usare che la aiutano a organizzare tutto.
Lokasi, tetapan masa dan peringatan tanpa tarikh semuanya disokong dan boleh diutamakan dengan cepat.
Luogo, tempo e promemoria senza data sono tutti supportati e possono essere ordinati per priorità velocemente.
Peringatan diintegrasikan sepenuhnya di dalam paparan kalendar.
I promemoria sono integrati completamente nelle interfacce di calendario.
Ekstra
Extra
Mudah untuk digunakan
Facile da usare
Lampiran
Allegati
Dengan pelbagai fungsi
Con un sacco di funzioni
Artikel-artikel
Articoli
Boleh disuaikan sepenuhnya mengikut keinginan peribadi awak
Completamente personalizzabile per i tuoi desideri personali
Kami akan respon secepat mungkin.
Ti risponderemo al più presto possibile.
Boleh disesuaikan sepenuhnya mengikut keinginan peribadi anda
Completamente personalizzabile per i suoi desideri personali
Rumah
Home
Sama ada awak guna {0}, {1} atau {2}, {3} adalah solusi untuk awak
Se utilizzi {0}, {1} o {2}, {3} è la soluzione che fa per te
Kami akan respon kepada anda secepat mungkin.
Le risponderemo al più presto possibile.
Sama ada anda menggunakan {0}, {1} atau {2}, {3} adalah solusi untuk anda
Se utilizza {0}, {1} o {2}, {3} è la soluzione che fa per lei
Infinitive
Imperative
Sentence
Sentence
No
Yes
Formal (V)
Formal (V)
Awak
Tu
Yes
No
Copyright {0}
Copyright {0}
Tangkapan skrin
Immagine dello schermo
Tangkapan skrin
Screenshots
Isikan semua info yang relevan agar kami dapat bantu awak dengan tepat.
Per favore includi tutte le informazioni rilevanti così saremo in grado di aiutarti con precisione.
Sila isikan semua maklumat yang relevan agar kami boleh membantu anda dengan tepat.
Per favore includa tutte le informazioni rilevanti così saremo in grado di aiutarla con precisione.
Versi OS
Versione del sistema operativo
(lihat {0})
(vedi {0})
(lihat bahagian bawah {0})
(vedi il fondo di {0})
Zon waktu peranti
Fuso orario del dispositivo
Zon waktu aplikasi
Fuso orario dell'applicazione

Weekcal.com invites you to become a translator to help them translate their Weekcal.com project.

Sign up for free or login to start contributing.