Akonáhle všetci odpovedia alebo je dostatok odpovedí, aby mohlo byť rozhodnuté, môžete nastaviť finálny dátum a miesto.
Apabila semua orang sudah merespon atau sudah cukup respon untuk membuat pilihan, kamu bisa atur tanggal akhir dan lokasi.
Presuňte svoje stretnutia jednoducho pretiahnutím, kopírovaním alebo vkladaním. Spravte si svoj zaneprázdnený program priradením rôznych farieb rôznym schôdzkam a udalostiam. Výkonná funkcia upozornenia zaistí, aby ste si vždy pamätali svoje udalosti. Upraviteľné čísla týždňov alebo opakovanej možnosti a mnoho ďalších funkcií prispôsobených tvojim osobným potrebám.
Pindah temujanji dengan menyeret, menyalin dan menyisip pada skrin. Bersihkan jadwal sibuk dengan menetapkan kode warna berbeda untuk berbagai temujanji dan acara. Fungsi pengingatan yang versatil akan mempastikan kamu akan selalu ingat acara-acara kamu. Jumlah minggu atau pilihan berulang yang bisa disesuaikan dan banyak fungsi lainnya yang cocok dengan kebutuhan pribadi kamu.
Zdieľanie
Berbagi
{0} aplikácie
Aplikasi {0}
Tlačidlo {0} umožňuje prístup k širším možnostiam používateľského nastavenia pre úpravu udalosti. Toto šikovné menu automaticky skryje {1}, ktoré nemožno použiť.
Tombol {0} memberikan akses ke berbagai tindakan yang bisa disesuaikan pengguna untuk melakukan sesuatu dengan acara. Menu pintar {1} ini menyembunyikan alat tidak berlaku secara otomatis.
Unikátne {0} funkcie: Hromadné editovanie viacerých udalostí naraz. Jednoducho stlač {1}, vyber udalosti, ktoré chceš zmeniť a pretiahni ich hromadne použitím drag & drop.
Fitur {0} yang unik: pengeditan secara kumpulan beberapa acara sekaligus. Hanya sentuh layar pada {1}, pilih acara yang ingin anda ubah dan pindahkan semua sekaligus secara seret & lepas.
Unikátne {0} funkcie: Hromadné editovanie viacerých udalostí naraz. Jednoducho stlačte {1}, vyberte udalosti, ktoré chcete zmeniť a pretiahnite ich hromadne použitím drag & drop.
Fitur {0} yang unik: pengeditan secara kumpulan beberapa acara sekaligus. Sentuh {1}, pilih acara yang ingin kamu ubah dan pindahkan semua sekaligus secara seret & lepas.
Nastaviteľné menu {0}
Menu {0} Bisa Dikonfigurasi
Upraviteľné upozornenia
Alarm pribadi
{0} vám umožňuje nastaviť si oveľa flexibilnejšie alarmy než v bežnej kalendárovej aplikácii. 3 dni pred, 4,5 hodiny pred, 2 dni, 3 hodiny a 2 minúty pred: všetko je možné. Je dokonca možné, aby ste nastavili upozornenie na konkrétne dátumy a časy, namiesto relatívnych časov.
{0} membolehkan anda mengatur alarm secara lebih fleksibel daripada aplikasi kalender yang normal. 3 hari sebelum, 4,5 jam sebelum, 2 hari, 3 jam dan 2 menit sebelum: ia semua bisa. Anda juga bisa mengatur alarm pada tanggal dan waktu yang tepat, bukan waktu relatif.
Interaktívne detaily
Rincian interaktif
Poznámky udalosti sa v prípade potreby zobrazí v HTML. Pokiaľ máš nastavené umiestnenie udalosti, jednoducho stlač miesto a budeš presmerovaný na mapy alebo na tvoju obľúbenú navigačnú aplikáciu.
Catatan dari sebuah acara akan ditampilkan dalam format HTML bila diperlukan. Jika anda memiliki satu set lokasi untuk acara, anda hanya perlu sentuh layar pada lokasi dan anda akan dibawa ke Peta atau aplikasi navigasi favorit anda.
Poznámky udalosti sa v prípade potreby zobrazí v HTML. Pokiaľ máte nastavené umiestnenie udalosti, jednoducho stlačte miesto a budete presmerovaný na mapy alebo na vašu obľúbenú navigačnú aplikáciu.
Catatan dari sebuah acara akan ditampilkan dalam format HTML bila perlu. Jika kamu punya satu set lokasi untuk acara, kamu hanya perlu sentuh layar pada lokasi dan kamu akan dibawa ke Peta atau aplikasi navigasi favorit kamu.
Emoji
Emoji
Trieďte udalosti a kalendáre pomocou emoji. Každá udalosť môže mať špeciálne emoji ktoré špecifikuje jej povahu. Futbal môže mať emoji pre futbalovú loptu, párty môže mať nafukovacie balónik alebo môžete použiť pohár na prípitok.
Mengkategorikan acara dan kalender dengan emoji. Setiap acara bisa memiliki emoji khusus yang menunjukkan ianya mengenai apa. Acara sepak bola bisa memiliki emoji bola, pesta balon, gelas untuk diminum.
Aplikácia {0} môže byť jednoducho využitá na zdieľanie nadchádzajúcich a nedávno prehliadaných udalostí s jednotlivcami alebo skupinami bez opustenia {0}.
Aplikasi {0} dapat digunakan untuk berbagi acara yang akan datang dan yang baru saja dilihat, dengan mudah dengan individu atau grup tanpa harus meninggalkan {0}.
Pripomienky
Peringatan
Užívateľsky ústretové náhľady a widgety ti pomôžu splniť všetky tvoje úlohy.
Tampilan mudah guna dan widget akan bantu kamu menyiapin kerja.
Od {0}
Sejak {0}
Užívateľsky ústretové náhľady a widgety vám pomôžu splniť všetky vaše úlohy.
Tampilan yang mudah digunakan dan widget akan membantu anda menyelesaikan kerja.
Aplikácia podporuje a dovoľuje určiť prioritu miestam a upomienkam s časom aj bez časového určenia.
Lokasi, waktu dan peringatan tanpa tanggal semuanya didukung dan bisa diprioritaskan dengan cepat.
Upomienky sú plne integrované do náhľadu kalendára.
Peringatan terintegrasi sepenuhnya dalam tampilan kalender.
Doplnky
Ekstra
Jednoducho sa používa
Mudah digunakan
Prílohy
Lampiran
Má plno funkcií
Dengan banyak fungsi
Články
Artikel-artikel
Plne upraviteľný pre tvoje osobné želanie
Sesuaikan sepenuhnya dengan keinginan pribadi kamu
Ozveme sa ti, akonáhle to bude možné.
Kami akan kembali kepada anda sesegera mungkin.
Plne upraviteľný pre vaše osobné želanie
Sesuaikan sepenuhnya dengan keinginan pribadi anda
Domov
Rumah
Či už používaš {0}, {1} alebo {2}, {3} je riešenie pre teba
Samada kamu guna {0}, {1} atau {2}, {3} adalah solusi untuk kamu
Ozveme sa vám, akonáhle to bude možné.
Kami akan kembali kepada kamu segera yang boleh.
Či už používate {0}, {1} alebo {2}, {3} je riešenie pre vás
Samada anda menggunakan {0}, {1} atau {2}, {3} adalah solusi untuk anda
Infinitive
Infinitive
Sentence
Sentence
No
No
Formal (V)
Formal (V)
Vy
Kamu
Yes
Yes
Copyright {0}
Copyright {0}
Snímok obrazovky
Tangkapan layar
Snímky obrazovky
Tangkapan layar
Udajte všetky relevantné informácie, aby sme ti mohli pomôcť presnejšie.
Sertakan semua info yang relevan agar kami bisa bantu kamu secara akurat.
Udajte všetky relevantné informácie, aby sme vám mohli pomôcť presnejšie.
Sila sertakan semua informasi yang relevan agar kami bisa membantu anda secara akurat.
Verzia OS
Versi OS
(pozrite sa na {0})
(lihat {0})
(pozrite sa na koniec {0})
(lihat bagian bawah {0})
Časová zóna zariadenia
Zona waktu perangkat
Časová zóna aplikácie
Zona waktu aplikasi

Weekcal.com invites you to become a translator to help them translate their Weekcal.com project.

Sign up for free or login to start contributing.