Kun kaikki ovat vastanneet, tai kun on tarpeeksi vastauksia päätöksen tekoon, voitte asettaa lopullisen päivämäärän ja sijainnin.
Apabila semua orang telah memberikan maklumbalas atau jawapan diterima telah cukup untuk membuat pilihan, anda boleh tetapkan tarikh akhir dan lokasi.
Voitte siirtää tapaamisianne helposti vetämällä, kopioimalla ja liittämällä. Selkeyttäkää kiireistä aikataulua käyttämällä eri värejä eri tapaamisille ja tapahtumille. Tehokkaiden muistutustoimintojen ansiosta ette koskaan unohda tapaamisianne. Sovelluksessa on muokattavat viikkonumerot ja toistovalinnat sekä useita muita toimintoja, jotka sopivat omiin henkilökohtaisiin tarpeisiinne.
Ubah temujanji anda dengan menyeret, menyalin dan menampal pada layar. Bersihkan jadual yang sibuk dengan memberikan kod warna yang berbeza untuk pelbagai temujanji dan acara. Fungsi peringatan versatil ini akan memastikan anda akan sentiasa ingat jadual acara anda. Jumlah minggu yang boleh disuaikan atau fungsi ulang dan banyak fungsi lain lagi yang sesuai dengan keperluan peribadi anda.
Jakaminen
Berkongsi
{0} -sovellus
Aplikasi {0}
{0} avulla voit kustomoida oman tapahtumasi. Valikko piilottaa automaattisesti {1}, joita et voi käyttää kyseiseen tapahtumaan.
Butang {0} memberikan akses kepada pelbagai macam tindakan yang disesuaikan pengguna untuk melakukan sesuatu pada acara. Menu pintar {1} ini menyembunyikan perkakasan yang tidak berkenaan secara automatik.
{0} -sovelluksessa on uniikki toiminto: voit muokata monia tapahtumia samalla kertaa. Paina {1}, valitse tapahtumat, joita haluat muokata, ja sitten vain siirrät ne haluamaasi paikkaan kaikki samalla kertaa.
Ciri {0} yang unik: editan kelompok beberapa acara sekaliarung. Cuma sentuh skrin pada {1}, pilih acara yang awak nak tukar dan pindah semuanya sekaliarung dengan cara seret & lepas.
{0} -sovelluksessa on uniikki toiminto: voitte muokata monia tapahtumia samalla kertaa. Painakaa {1}, valitkaa tapahtumat, joita haluatte muokata, ja sitten vain siirrätte ne haluamaanne paikkaan kaikki samalla kertaa.
Ciri {0} yang unik: pengeditan kelompok beberapa acara sekaligus. Hanya sentuh skrin pada {1}, pilih acara yang anda ingin tukar dan pindahkan semua sekaligus dengan tindakan seret & lepas.
Määritettävä {0} valikko
Menu {0} Boleh Dikonfigurasi
Joustavat hälytykset
Penggera tersuai
{0} sallii joustavien hälytysten asettamisen. Kolme päivää, 4,5 tuntia, 2 päivää, 3 tuntia ja 2 minuuttia ennen tapahtumaa: kaikki ajat ovat mahdollisia. Voit myös asettaa muistutuksen tietyksi päiväksi ja ajaksi, eikä tapahtuman alkamisajasta riippuvaksi hetkeksi.
{0} membolehkan penetapan penggera jauh lebih fleksibel daripada aplikasi kalendar biasa. 3 hari sebelum, 4.5 jam sebelum, 2 hari, 3 jam dan 2 minit sebelum: semuanya boleh. Anda juga boleh menetapkan penggera pada tarikh dan masa yang tepat, dan bukannya pada kekerapan relatif.
Interaktiivisia yksityiskohtia
Butiran-butiran interaktif
Saat tapahtuman tiedot näkymään HTML-koodilla, jos tarpeen. Jos tapahtumallesi on asetettu paikka, voit yksinkertaisesti napauttaa sitä nähdäksesi sen tarkemmin valitsemassasi karttasovelluksessa.
Nota-nota satu-satu acara akan dipaparkan dalam HTML kalau perlu. Kalau awak ada mana-mana lokasi disetkan untuk sesuatu acara, cuma sentuh skrin pada lokasi dan awak akan dibawa ke Peta atau aplikasi navigasi kesukaan awak.
Saatte tapahtuman tiedot näkymään HTML-koodilla, jos tarpeen. Jos tapahtumallenne on asetettu paikka, voitte yksinkertaisesti napauttaa sitä nähdäksenne sen tarkemmin valitsemassanne karttasovelluksessa.
Nota-nota sesuatu acara akan dipaparkan dalam HTML jika perlu. Jika anda mempunyai sesuatu lokasi ditetapkan untuksesuatu acara, hanya sentuh skrin pada lokasi dan anda akan dibawa ke Peta atau aplikasi navigasi kegemaran anda.
Emoji
Emoji
Kategorioi tapahtumia ja kalentereja emojeilla. Jokaiselle tapahtumalle voi määrittää oman emojin, joka kertoo mistä on kyse. Jalkapallo-tapahtumilla on jalkapallo-emoji, juhlilla ilmapallo ja drinkeillä lasi.
Mengkategorikan acara dan kalendar dengan emoji. Setiap acara boleh mempunyai emoji khas yang memberikan gambaran mengenainya. Acara perlawanan bola sepak boleh mempunyai emoji bola, keraian belon, gelas untuk minuman.
{0} sovellusta voi käyttää tulevien ja äskettäisten tapahtumien jakamiseen ihmisten tai ryhmien kanssa poistumatta sovelluksesta {0}.
Aplikasi {0} boleh digunakan untuk berkongsi acara akan datang dan yang baru sahaja dilihat, dengan mudah dengan individu atau kumpulan tanpa meninggalkan {0}.
Muistutukset
Peringatan
Helppokäyttöiset näkymät ja pienoisohjelmat auttavat sinua tehtävissäsi.
Paparan dan widget yang senang guna akan tolong awak selesaikan kerja.
Vuodesta {0}
Sejak {0}
Helppokäyttöiset näkymät ja pienoisohjelmat auttavat teitä tehtävissänne.
Paparan dan widget yang mudah digunakan akan memudahkan anda menyelesaikan kerja.
Sijainteja, aikoja ja muistutuksia ilman päivämäärää tuetaan ja ne voi järjestää nopeasti.
Lokasi, tetapan masa dan peringatan tanpa tarikh semuanya disokong dan boleh diutamakan dengan cepat.
Muistutukset ovat täysin integroituja kalenterinäkymään.
Peringatan diintegrasikan sepenuhnya di dalam paparan kalendar.
Ekstrat
Ekstra
Helppokäyttöinen
Mudah untuk digunakan
Liitteet
Lampiran
Monilla toiminnoilla
Dengan pelbagai fungsi
Artikkelit
Artikel-artikel
Täysin mukautettava toiveidesi mukaisesti
Boleh disuaikan sepenuhnya mengikut keinginan peribadi awak
Palaamme asiaan mahdollisimman pian.
Kami akan respon secepat mungkin.
Täysin mukautettava toiveittenne mukaisesti
Boleh disesuaikan sepenuhnya mengikut keinginan peribadi anda
Kotisivu
Rumah
Käytät sitten sovellusta {0}, {1} tai {2}, {3} on ratkaisu sinulle
Sama ada awak guna {0}, {1} atau {2}, {3} adalah solusi untuk awak
Palaamme asiaan mahdollisimman pian.
Kami akan respon kepada anda secepat mungkin.
Käytät sitten sovellusta {0}, {1} tai {2}, {3} on ratkaisu teille
Sama ada anda menggunakan {0}, {1} atau {2}, {3} adalah solusi untuk anda
Infinitive
Infinitive
Sentence
Sentence
No
No
Informal (T)
Formal (V)
Sinä
Awak
Yes
Yes
Copyright {0}
Copyright {0}
Näyttökuva
Tangkapan skrin
Näyttökuvat
Tangkapan skrin
Anna kaikki tarpeelliset tiedot, jotta voisimme auttaa sinua parhaalla mahdollisella tavalla.
Isikan semua info yang relevan agar kami dapat bantu awak dengan tepat.
Antakaa kaikki tarpeelliset tiedot, jotta voisimme auttaa teitä parhaalla mahdollisella tavalla.
Sila isikan semua maklumat yang relevan agar kami boleh membantu anda dengan tepat.
OS Versio
Versi OS
(katso {0})
(lihat {0})
(katso {0} loppuosa)
(lihat bahagian bawah {0})
Laitteen aikavyöhyke
Zon waktu peranti
Sovelluksen aikavyöhyke
Zon waktu aplikasi

Weekcal.com invites you to become a translator to help them translate their Weekcal.com project.

Sign up for free or login to start contributing.