Kiedy wszyscy uczestnicy odpowiedzą lub jeśli będzie dostatecznie dużo odpowiedzi by wybrać, można będzie ustalić finalną datę i lokalizację.
Apabila semua orang telah memberikan maklumbalas atau jawapan diterima telah cukup untuk membuat pilihan, anda boleh tetapkan tarikh akhir dan lokasi.
Możliwość przenoszenia spotkania przez przeciąganie, kopiowanie i wklejanie. Można dostosować widok aby był bardziej przejrzysty dodając do różnych spotkań inne kolory. Rozbudowane funkcje przypominania dadzą Państwu pewność, że nie zapomnicie o żadnym wydarzeniu. Do dyspozycji są też możliwe do dostosowania numery tygodnia lub opcje powtarzania, jak również inne funkcje dostosowane do Państwa potrzeb.
Ubah temujanji anda dengan menyeret, menyalin dan menampal pada layar. Bersihkan jadual yang sibuk dengan memberikan kod warna yang berbeza untuk pelbagai temujanji dan acara. Fungsi peringatan versatil ini akan memastikan anda akan sentiasa ingat jadual acara anda. Jumlah minggu yang boleh disuaikan atau fungsi ulang dan banyak fungsi lain lagi yang sesuai dengan keperluan peribadi anda.
Udostępnianie
Berkongsi
Aplikacja {0}
Aplikasi {0}
Przycisk {0} dają dostęp do wielu konfigurowalnych przez użytkownika działań, dotyczących wydarzeń. To inteligentne menu automatycznie ukrywa nieodpowiednie {1}.
Butang {0} memberikan akses kepada pelbagai macam tindakan yang disesuaikan pengguna untuk melakukan sesuatu pada acara. Menu pintar {1} ini menyembunyikan perkakasan yang tidak berkenaan secara automatik.
Wyjątkowa funkcja {0}: edycja grupowa pozwala na edytowanie wielu wydarzeń w tym samym czasie. Po prostu naciśnij {1}, wybierz wydarzenia, które chcesz zamienić lub przenieść, używając metody "przeciągnij i upuść".
Ciri {0} yang unik: editan kelompok beberapa acara sekaliarung. Cuma sentuh skrin pada {1}, pilih acara yang awak nak tukar dan pindah semuanya sekaliarung dengan cara seret & lepas.
Wyjątkowa funkcja {0}: edycja grupowa pozwala na edytowanie wielu wydarzeń w tym samym czasie. Po prostu proszę nacisnąć {1}, wybrać wydarzenia, które chcą Państwo zamienić lub przenieść, używając metody "przeciągnij i upuść".
Ciri {0} yang unik: pengeditan kelompok beberapa acara sekaligus. Hanya sentuh skrin pada {1}, pilih acara yang anda ingin tukar dan pindahkan semua sekaligus dengan tindakan seret & lepas.
Konfigurowalne Menu {0}
Menu {0} Boleh Dikonfigurasi
Własne alarmy
Penggera tersuai
{0} pozwala na ustawienie wiele więcej elastycznych alarmów niż zwyczajna aplikacja kalendarza. 3 dni wcześniej, 4,5 godziny wcześniej, 2 dni, 3 godziny i 2 minuty wcześniej: to wszystko jest możliwe. Pozwala nawet na ustawienie alarmów w dokładny dzień i godzinę, a nie tylko we względne godziny.
{0} membolehkan penetapan penggera jauh lebih fleksibel daripada aplikasi kalendar biasa. 3 hari sebelum, 4.5 jam sebelum, 2 hari, 3 jam dan 2 minit sebelum: semuanya boleh. Anda juga boleh menetapkan penggera pada tarikh dan masa yang tepat, dan bukannya pada kekerapan relatif.
Interaktywne szczegóły
Butiran-butiran interaktif
Notatki z wydarzenia będą pokazane w HTML, jeśli tego wymagasz. Jeśli posiadasz ustalone miejsce wydarzenia, po prostu kliknij na jego lokalizację, a zostaniesz przeniesiony do Mapy lub do swojej ulubionej aplikacji nawigującej.
Nota-nota satu-satu acara akan dipaparkan dalam HTML kalau perlu. Kalau awak ada mana-mana lokasi disetkan untuk sesuatu acara, cuma sentuh skrin pada lokasi dan awak akan dibawa ke Peta atau aplikasi navigasi kesukaan awak.
Notatki z wydarzenia będą pokazane w HTML, jeśli jest taka potrzeba. Jeśli jest ustalone miejsce wydarzenia, proszę po prostu kliknąć na jego lokalizację, a zostaną Państwo przeniesieni do Mapy lub do swojej ulubionej aplikacji nawigującej.
Nota-nota sesuatu acara akan dipaparkan dalam HTML jika perlu. Jika anda mempunyai sesuatu lokasi ditetapkan untuksesuatu acara, hanya sentuh skrin pada lokasi dan anda akan dibawa ke Peta atau aplikasi navigasi kegemaran anda.
Emotka
Emoji
Sklasyfikuj wydarzenia i kalendarze z emotkami. Każde wydarzenie może posiadać specjalną emotkę precyzującą czego dotyczy dane wydarzenie. Wydarzenia sportowe, mogą posiadać emotkę piłki, przyjęcia - balony, a szklanka może oznaczać drinka.
Mengkategorikan acara dan kalendar dengan emoji. Setiap acara boleh mempunyai emoji khas yang memberikan gambaran mengenainya. Acara perlawanan bola sepak boleh mempunyai emoji bola, keraian belon, gelas untuk minuman.
Aplikacja {0} może być używana do łatwego udostępniania nadchodzących i ostatnio oglądanych wydarzeń z osobami lub grupami bez opuszczania {0}.
Aplikasi {0} boleh digunakan untuk berkongsi acara akan datang dan yang baru sahaja dilihat, dengan mudah dengan individu atau kumpulan tanpa meninggalkan {0}.
Przypomnienia
Peringatan
Łatwe w użyciu widoki oraz widgety, pomocne gdy chcesz coś zrobić.
Paparan dan widget yang senang guna akan tolong awak selesaikan kerja.
Od {0}
Sejak {0}
Łatwe w użyciu widoki oraz widgety, pomocne gdy chcesz coś zrobić.
Paparan dan widget yang mudah digunakan akan memudahkan anda menyelesaikan kerja.
Lokalizacja, czas i przypomnienia bez daty są obsługiwane i można szybko ustalić ich priorytety.
Lokasi, tetapan masa dan peringatan tanpa tarikh semuanya disokong dan boleh diutamakan dengan cepat.
Przypomnienia są całkowicie zintegrowane w widokami w kalendarzu.
Peringatan diintegrasikan sepenuhnya di dalam paparan kalendar.
Dodatki
Ekstra
Łatwe w użyciu
Mudah untuk digunakan
Załączniki
Lampiran
Z wieloma funkcjami
Dengan pelbagai fungsi
Artykuły
Artikel-artikel
W pełni konfigurowalny do osobistych życzeń
Boleh disuaikan sepenuhnya mengikut keinginan peribadi awak
Skontaktujemy się z tobą jak najszybciej.
Kami akan respon secepat mungkin.
W pełni konfigurowalny do osobistych życzeń
Boleh disesuaikan sepenuhnya mengikut keinginan peribadi anda
Start
Rumah
Niezależnie od tego, czy używasz {0}, {1} czy {2}, {3} jest rozwiązaniem dla ciebie
Sama ada awak guna {0}, {1} atau {2}, {3} adalah solusi untuk awak
Skontaktujemy się z Państwem jak najszybciej.
Kami akan respon kepada anda secepat mungkin.
Niezależnie od tego, czy używasz {0}, {1} czy {2}, {3} jest rozwiązaniem dla ciebie
Sama ada anda menggunakan {0}, {1} atau {2}, {3} adalah solusi untuk anda
Infinitive
Infinitive
Sentence
Sentence
Yes
No
Informal (T)
Formal (V)
Ty
Awak
Yes
Yes
Copyright {0}
Copyright {0}
Zrzut ekranu
Tangkapan skrin
Zrzuty ekranu
Tangkapan skrin
Podaj wszystkie istotne informacje, abyśmy mogli dokładnie ci pomóc.
Isikan semua info yang relevan agar kami dapat bantu awak dengan tepat.
Podaj wszystkie istotne informacje, abyśmy mogli dokładnie ci pomóc.
Sila isikan semua maklumat yang relevan agar kami boleh membantu anda dengan tepat.
Wersja systemu
Versi OS
(zobacz {0})
(lihat {0})
(zobacz dół {0})
(lihat bahagian bawah {0})
Strefa czasowa urządzenia
Zon waktu peranti
Strefa czasowa aplikacji
Zon waktu aplikasi

Weekcal.com invites you to become a translator to help them translate their Weekcal.com project.

Sign up for free or login to start contributing.